2 Ocak 2015 Cuma

Bir Yılbaşı Gecesi ve Doğum Günü

     Herkese iyi akşamlar. Yeni yılımız hayırlı olsun. 365 günün bitişini kimimiz iple çektik ,kimimiz 2014 ü çok sevdik hiç bitmesin istedik. Açıkçası ben bitsin istedim 2014. Sağlık sorunlarıyla boğuştuğum bir yıl oldu. Babam herpes ensefaliti geçirdi. Babam direkten döndü. Hala zaman ve yer karmaşası yaşıyor. Ben iki kez büyük tehlike atlattım. Vücudumun sadece üçte birinde kan varmış. Demir ve B Vitamini depolar dahil resmen sıfırlanmış. Göğsümde 4 tane kitle çıktı. Yani anlayacağınız bol bol hastanelerde tahlildi, doktordu boğuştuğumuz bir yıl oldu. Maddi bakımdan hayatımda hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum. 
     Sırf bu sebepten yılbaşı gecesini ilk kez bu sebepten hevesle bekledim. Ayrıca o gecenin başka bir özelliği de vardı benim için. Doğumgünümdü :)
     En sevdiklerim yanımdaydı o gece. Dostlarım kızım ve kızımın en yakın arkadaşlarından biri. Soframız Halil İbrahim Sofrası gibiydi. El birliğiyle herşeyi yaptık. Uzun süredir ihtiyacım olan kahkahaları o gece atabildim en nihayetinde. 
      Gecenin ilerleyen saatlerinde hep birlikte dışarı çıkıp Ziyapaşa Bulvarında kısa bir tur attık. Bolulu Hasan Ustada gece kahvemizi içtik. Sonra yine evimize dönüp kaldığımız yerden oyun havalarıyla devam ettik. 
     Allah hep birlikte nice nice sofralar ve yıllar nasip etsin hepimize :)
Soframızdan bir görüntüyü paylaşarak veda ediyorum görüşmek üzere ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder