24 Mart 2015 Salı

2 İdik 3 Olduk...

     Nasıl yazarım sizlerle nasıl paylaşırım bilemedim. İki kişilik dünyamıza üçüncüyü kattık evimizi daha sıcak yaptık. Güzel bir aileydik , üç kişilik güzel bir aile olduk. Dilerim bir ömür gider. Süreci sizlerle paylaşmak isterdim ama her şey o kadar ani oldu ki ben bile imzayı atıp evet derken hala bir rüya içerisinde yüzdüğümü düşünüyordum. Ben ; en iyi arkadaşımla ve aynı zamanda kızımın sırdaşıyla hayatımı birleştirdim. Meleğim benim kadar heyecanlı ve mutluydu. Sanırım aslolan da buydu benim için... Bu hızlı süreçte beni ve kızımı yalnız bırakmayan GERÇEK DOSTLARIMA teşekkür ederim...
     Görüşmek üzere :)



8 yorum:

  1. Siz hep mutlu olun....Sağlıkla birlikte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi teşekkür ederim. Öperim seni koskocaman.

      Sil
  2. Çok sevindim adına:). Darısı başımıza:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimmmm :) İnşallah inşallah inşallah sana :)

      Sil
  3. Mutlu olmak sizin de hakkınız, çok sevindim sizin adınıza. Bir ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum güzel dileğiniz için. Çok mutlu oldum mesajınızla :)

      Sil
  4. Mutlu olmak sizin de hakkınız, çok sevindim sizin adınıza. Bir ömür boyu mutluluklar :)

    YanıtlaSil
  5. hayatta hakettiğimiz o kadar büyük ve çeşitli mutluluklar ve sürprizlerle dolu heyecanlar var ki...hepsinin bir yeri ve zamanı olduğunu; sadece doğru zamanda elini uzatıp yakalamak için hazır beklemek gerekitğini düşünürüm hep...
    mutluluklar diliyorum...

    YanıtlaSil