6 Nisan 2015 Pazartesi

Portakal Çiçeği Festivali

Herkese merhabalar. Aslında bu yazıyı festivalden önce yazmak isterdim ama maalesef geç kaldım ve bir baktım ki festival başlamış! İlk iki seneye oranla katılım neredeyse 3 katı artmıştı. Biz bu sene her zamankinden çok çok daha fazla eğlendik. İlk iki sene arkadaşlarımla katılıyordum etkinliklere. Bu sene kızım ve arkadaşlarıyla takıldım :). Şimdiye kadar ne kadar yanlış yaptığımı anladım. Allah'ım bu nasıl bir enerji, nasıl bir yaşam aşkı. Resmen yenilendim gençlerle. Gerçi ben de yaşlı sayılmam yaniii :) :)
Şehrin çeşitli mekanlarında ve semtlerinde gerçekleşen festival etkinlikleri hakkında bilgi vermek için festival internet adresini vermem daha doğru olur sanırım:

http://www.nisandaadanada.com

Festivalin her gününden her etkinliğinden fotoğraflarla gelmek isterdim sizlere ama bu maalesef mümkün değil. Adana dışındaki herkesi ama herkesi seneye nisanda bekliyoruz.
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder