15 Aralık 2015 Salı

Küçük Hanımın Kimyayla Sınavı

     Herkese iyi haftalar diliyorum. "Öyle günler yaşıyoruz ki....." şeklinde başlayan ne kadar çok cümle kurduğumu fark ettim bu aralar. Sizde de aynı şey oluyor mu acaba? Aslında her şeyin cevabı belli ama yine de insan inanmak istemiyor falan diyorum olanları kendi içimde yorumladıktan sonra. Ne diyeyim Allah herkese vicdanıyla düşünmeyi nasip etsin.
     Bizim küçük hanım özel bir okulun teknik lisesinde okuyor. Böyle bir tercih yapmamızın sebebi de Kimyager, biyokimyager olmak istemesi. Geçenlerde okulda sabun yapmayı öğrendiler. O kadar mutlu oldu ki benden evde de yapmak için malzeme ve izin istedi. Reddetmedim tabi :)
    Malzeme satın almak için Eski Adana diye tabir edilen çarşıya gittik. Melek Girmez denilen bir yer var çarşıda. İnsan kendini arasa bulup satın alır :) Öyle bir yer. Orada bir dükkandan istediğimiz tüm malzemeleri aldık ve evimize döndük. Yapılış aşamalarını bir daha ki imalatımızda çekeceğim. Yaptığından beri hadi bloğuna koy herkes görsün deyip duruyor. Hepimize ayrı ayrı yapıp hediye etti. Fotoğraftaki de Yıldız Teyzesine hediye ettiği sabun. İnşallah hayal ettiğin her şey gerçekleşir canımın için yavrum, aşkım kızım.

     Dilerim tüm çocukların güleceği bir dünya olur yaşadığımız evren bir gün...


7 yorum:

  1. Son zamanlarda aldığım en anlamlı ama en anlamlı armağan...Çok teşekkür ederim...Çok seviliyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. aferin ona .. başarılar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. Bioğunuzu takibe aldım ben de benim bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ilginize takibe alıyorum sizi :)

      Sil