9 Eylül 2014 Salı

Kızıma Kavuştum !!!

    Canımın içi, evimin neşesi dün gece Adana'ya döndü. Beni gördüğüne mutlu ama tatilin bittiğine üzgündü. Uçağı 1-1,5 saat civarı rötar yaptı. Bilgi almak için THY'nı aradığımda müşteri temsilcisi söylediğim saatte bu rotasyonda bir uçuşları olmadığını belirtti. Benim o anki halimi düşünebiliyor musunuz?? Çocuğa yanlış bilet kestirmiş olabilir miyim (bu kadar salak mıyım) şüphesinden tutun,bu ne diyor bileti bize THY değil uzaylılar mı sattıya kadar gitti geldi kafam. Sonra soru şeklimi değiştirip "Bu akşam İstanbul - Adana uçuş saatlerinizi söyler misiniz?" dediğimde, o saatte uçuş olmadığını söylediği sefer için rötarlı demez mi?!?! Resmen çıldırdım. Bu görüşmeden öncede kızım telefonda "Anne  uçak gecikmeli kalkacak ayrıca kapı da değişti kapıyı arıyorum" deyince ayrıca bir baygınlık geçiriyordum. THY'ye çok kızgınım. Refakatsiz çocuk yolcu yaşı üst limiti 11. Yani çocuk 12-13 ... oldu mu büyümüş sayılıyor. Benim kızım 13 yaşında; yerine göre kocaman ama böyle bir durumda küçücük bir çocuk!Bu yaş sınırını hiç doğru bulmuyorum. Neyse sonuçta kavuştum ya bi'taneme önemli olan bu :) 
    Kızımın uçağı geç bir saatte olduğu için eve gitmek yerine bir yerde birşeyler atıştırıp havaalanına gitmeyi uygun buldum ve daha önce hiç gitmediğim Turgut Özal Bulvarında Koray Ocakbaşı isimli bir mekana gittim. Mekan son derece hoşuma gitti. Özellikle yediğim kuş başına bayıldım. Bir porsiyonla iki kişi bile rahatlıkla doyar. Biz iki arkadaştık ve söylediğimiz iki porsiyon kuş başı bize fazla geldi. Yanında kaşık salata, soğan salatası,iki çeşit meze ve yeşilliğiyle sofra gayet güzel ve bereketliydi. Ayrıca çalışanların ilgisi ve mekan sahibinin gelen müşterileri bir misafir gibi karşılaması çok hoşumuza gitti. Bundan sonra yeni bir mekanımız daha oldu. Denemenizi tavsiye ederim. Mekanla ilgili internetten bulduğum bir kaç fotoğrafı sizinle paylaşayım istedim. Görüşmek üzere 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder