6 Ocak 2016 Çarşamba

Senin İçin Yardımlaşma ve Dayanışma Derneği

     Soğuk bir kış gününden merhabalar herkese. Hava durumu haberlerini izleyince Adana'da yaşadığımız için kendimi şanslı sayıyorum. Ama dağlara, oraya , buraya yağan karın soğuğunu da çekince ööffff diyorum öööfff. Yılbaşından önce havalar henüz bu kadar soğumamışken (en azından Adana için) arkadaşım Yıldız'ın da yöneticisi olduğu Senin İçin Yardımlaşma ve Dayanışma Derneğinin yöneticilerinden oluşan bir grupla ailelerin de katılacağı bir kahvaltı organizasyonuna davetliydik. Cancağızım bizi aile olarak gördüğünden biz de seve seve kızımın teyzesinin davetine icabet ettik. Bir çoğuyla ilk kez karşılaşmama rağmen bu insanların bu dernek adı altında neden toplandıklarını bir kez daha anladım. İçlerindeki güzellik yüzlerine vurmuştu.  Derneğin amacı meleklerimiz olarak isimlendirdikleri özel çocuklarımız ve yaşlılarımıza yaşama sevinci aşılamak, onları topluma kazandırmak.  Derneğin faaliyetlerini inceleyebilmeniz için sosyal medya hesabı:

https://www.facebook.com/seninicinyardimlasmavedayanismadernegi/timeline

Kısıtlı bütçelerle çok güzel projelere imza atıyorlar. Sayfalarına göz atmakla kalmayıp sizler de destek olun derim bence. 


     Gittiğimiz mekan Karaisalı tarafında, açılalı henüz 2 ay kadar olmuş bir mekandı. Mekanın ismini hatırlayamıyorum kusura bakmayın artık :). Mekan anladığım kadarıyla bir çiftlik evi ve bahçesinden oluşuyor. Kocaman bir yüzme havuzu var ama tabi bu havada kullanıma açık değil, zaten fena halde çevre düzenlemesi ve tadilat ihtiyacı mevcut. Kahvaltı klasik açık menü idi. Çok beğendiğimi söyleyemem ama işletmecinin çabasını görünce tüm eksikliklerin kısa sürede çözüleceğine emin oldum. Çiftlik evinin alt katını taverna usulü yapmışlar. Mekan içindeki düzenleme çok hoşuma gitti. Eski fotoğraflar plaklar vs.  Çocuklar için bir oyun odaları mevcut. Bahçenin bir bölümünde hara var iki tane de midilli. Eminim ilerde hayvanlarla ilgili de bir genişleme ve düzenleme yapılacaktır. Mekan tam anlamıyla hizmete girdiğinde eminim. Fotoğraf çektim ama tabi ki her zaman yaptığım şeyi yaptım; eksik çektim :) Hoş bizim için önemli olan birlikte vakit geçirmekti zaten :) 









3 yorum:

  1. Derneğimin adına çok teşekkür ederim güzel dostum...

    YanıtlaSil
  2. Derneğimin adına çok teşekkür ederim güzel dostum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepinizi seviyorum canım benim, kuzumun teyzesi :)

      Sil