24 Aralık 2014 Çarşamba

Akşam Akşam Kısır

     Günaydıııın. Çalışanlara hayırlı işler, Allah rızk bereket versin inşallah, evdekilere kolay gelsin,yaptığınız yemekler bal şeker olsun inşallah :) 
           Bu aralar kendimi o kadar yorgun hissediyorum ki , vücudumda ağrımayan nokta yok. Her tarafım karıncalanıyor yorgunluktan. Anemi hastası olduğum için her ay vurulmam gereken iğnemi iki aydır yaptıramıyorum tembellikten. Dilerim bu yorgunluk bundan kaynaklıdır. Bu arada aranızda anemi olduğunu bilmeyenler var ise bilsin ki sebepsiz yorgunluğun en büyük sebebidir anemi. Zihniniz size sürekli hafıza oyunları oynar, onu aldım mı ,bunu verdim mi ,acaba ne yedim, ne pişirdim gibi olursunuz. Geceleri uykusuzluktan geberir, sabahları zamanında ve dinç kalkamazsınız. Göz altlarınız genelde mordur. Anemi had safhada sinir bozukluğu yapar. Neden bu kadar yorgunum diye ağladığım günleri bilirim. Kan aldığım zaman kendimi superman gibi hissediyorum. İğne doping gibi geliyor. Neyse Allah beterinden korusun. Ne anlatacaktım nereye geldim :). Tembellikten olsa gerek akşamları için de yemek yapasım gelmiyor bir türlü. Tabi bende bu hafta tembellik tavan yapınca yemek işleri Özge'ye kaldı. O da sağ olsun dün akşam için kısır yaptı. Uzun süredir yemediğim kadar güzel diyorum başka da bir şey demiyorum :) Kısırı biz afiyetle yedik size de fotoğraflarını getirdim. 
          Evinizden sağlık , huzur,mutluluk eksik olmasın. 



2 yorum:

  1. Çok güzel gözüküyor HANIMLAR
    En kısa zamanda bende isterim!!!

    YanıtlaSil