25 Aralık 2014 Perşembe

Küçük Bir Hafta Sonu Gezisi

     Herkese Merhabalar, kışın artık iyiden iyiye yüzünü gösterdiği şu günlerde çoğumuz - her ne kadar Adana sıcak memleket sayılsa da- dışarıdaki işlerimizi halledip evlerimize dönmenin peşine düşüyoruz genelde. Güneş azıcık yüzünü gösterdiğinde ise hepimiz sokaklarla olan özlemimizi gideriyoruz. Geçtiğimiz bir cumartesi (hangisi hatırlamıyorum : ) havanın güzelliğini fırsat bilip biz de üç arkadaş Eski Adana'ya yani çarşıya gitmeye karar verdik. Amacımız arkadaşımızın babası için alış veriş yapmak, ucuzluk mağazalarına falan bakmak,bulursak ucuz bir şeyler almaktı. Bilirsiniz çarşı içinde araba park etmek meseledir. Biz de sırf bu yüzden aracımızı bir otoparka koymaya karar verdik ve öyle de yaptık. Otoparkın bitişiği Bebekli Kilise idi. Ben bu kiliseyi hiç görmediğimi söyleyince, diğer arkadaşlarımın da benden farksız olduğunu gördüm :). Ve kiliseyi ziyaret etmeye karar verip, daldık kapısından içeri. Kilisenin girişinde üstte Meryem Ana heykeli var, heykel bebeğe benzediği için Bebekli Kilise deniyormuş. Kilisenin içinde bol bol resim var, Hristiyanlığın nasıl doğduğu ve yayıldığını anlatan bir sürü tablo var. Onlara bakarken kendimi resim sergisini gezer gibi hissettim. Kilisenin bahçesi ve içerisi son derece bakımlı ve temiz. Tarihi eser olarak düşünüldüğünde Adana içinde görülebilir bir mekan derim size.  Çektiğimiz fotoğraflardan bir demet efendim sizler için. 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder