3 Aralık 2014 Çarşamba

Cilt Bakımı

   Gününüz aydın olsunn :) Herkese keyifli bir gün diliyorum. Bugün cilt bakımı üzerine bir şeyler yazmak istiyorum. Ergenlikten itibaren tüm bayanların mutlaka en az bir kere denediği doğal cilt bakımı kürleri,evde yapılmış maske denemeleri,etraftan duyup uyguladıkları karışımlar vardır.Kiminden fayda görürüz kimi bir halta yaramaz :) 
    Ben artık evde maske yapmaktan , oradan buradan tarif toplamaktan ya da güzellik salonları gidip bir sürü paralar harcamaktan vazgeçtim. Yıllardır yaptığım bir şey var. Yemek  veya salata yaparken kullandığım malzemelerden faydalanıyorum arkadaşlar :). Salatalığın kabuklarını yüzüme sürüyorum. 10-15 dk kadar sonra yüzümü normal suyla yıkayıp temiz bir havluyla kuruluyorum. Salatalık cildi nemlendirip canlılık veriyor. Patates ile işim varsa gözlerimin üzerine koyup 10 dk falan bekletip yüzümü yıkıyorum. Patates göz altı morluklarıma iyi geliyor. Çay demlemişsem çay poşetlerini asla atmıyor gözlerimin üzerine koyuyorum , onu da 10 dk kadar bekletiyor sonra yüzümü yıkıyorum. Bu kür göz altı torbalarını indiriyor. Bunları aklıma geldikçe yapıyorum ama istisnasız yaptığım bir şey var ki kızımın ergenlik sivilcelerini doğal yolla çözebilen tek şey bu oldu: Kantaron Yağı. Yüzümü her akşam temizledikten sonra , bir pamuk yardımıyla kantaronu tüm cildime yayıyorum. Tabi kızıma da aynısını yapıyoruz. Öyle de yatıyoruz. Sabah kalktığımızda yüzümüzü ılık suyla yıkayıp güne hazır oluyoruz. Bir arkadaşımın tavsiyesiyle bu kürü yapmaya başladık. Şimdi hergün ona bu tavsiyesi için dua ediyorum. Kızımın cildi % 90 oranında düzeldi. Abur cuburun tamamını kesmeyi başarabilirse yüzü tertemiz olacak. Bizim kullandığımız kantaron yağı kırmızı tonlarında. Aynı zamanda da içilebiliyor. Mide rahatsızlığınız var ise her sabah aç karnına bir çorba kaşığı içmenizi tavsiye ederim. Yıllardır çektiğim mide ağrılarından kantaron sayesinde kurtuldum. 

(Fotoğraflar internetten alınmıştır)

Tekrar görüşmek dileğiyle ağzınızın tadı hiç bozulmasın hoşçakalın :) 

2 yorum: